Calamiteitenovereenkomst

CALAMITEITENOVEREENKOMST

Staat u bij een noodgeval met de handen in het haar? Geen zorgen: Art Salvage staat 24/7 en dat 365 dagen per jaar voor u klaar. Wanneer u heeft gekozen voor onze professionele calamiteitendienstverlening zullen de deskundige medewerkers van Art Salvage op elk moment u met raad en daad bijstaan. U ontvangt een direct nummer waarmee u toegang heeft tot één aanspreekpunt binnen ons bedrijf. Deze contactpersoon zal u op de hoogte houden van de status van uw collectie, vanaf het moment dat Art Salvage deze in beheer ontvangt tot aan de teruggave op een door u gekozen locatie.

De calamiteitenovereenkomsten worden aangeboden op vier niveau’s. Het mooie hiervan is dat deze af te stemmen zijn op het beschikbare budget. Zo kan u al een dienstverlening aangaan vanaf €20 per jaar.

Wij bieden 4 niveaus aan binnen onze dienstverlening, elk niveau bied zijn voordelen, die u naar uw wensen kan toepassen.

Wanneer u heeft gekozen voor onze calamiteitendienstverlening, ontvangt u van ons een “calamiteiten-checklist”. Het is van belang om deze lijst zo juist en gedetailleerd mogelijk in te vullen. De deskundige medewerkers van Art Salvage kunnen aan de hand van uw calamiteiten-checklist de bereddering van uw collectie voorbereiden en uitvoeren. Deze checklist laat ook zien of uw collectie speciale behoeftes vereist. Hierbij valt bijvoorbeeld te denken aan luchtgeveerd en/of geklimatiseerd transport of invriesmogelijkheden. Indien gewenst kunt u vanaf niveau 2 met een deskundige medewerker van Art Salvage de calamiteiten-checklist invullen.

Wanneer u heeft gekozen voor onze professionele calamiteitendienstverlening (vanaf niveau 2) kunt u rekenen op een jaarlijkse controle. De deskundige medewerker van Art Salvage zal op basis van punten welke zijn vermeld in uw “calamiteiten-checklist” een controle doen op juistheid van de gegevens. Daarnaast zal hij/zij eventuele nieuwe

gegevens toevoegen aan de lijst in voorkomende gevallen.

Wanneer u heeft gekozen voor onze professionele calamiteitendienstverlening (vanaf niveau 3 en 4) zullen wij voor u het opzetten van IPM (Integrated Pest Management) verzorgen. Hierbij streven we ernaar om het gebruik van schadelijke bestrijdingsmiddelen en methoden tot een minimum te beperken door het treffen van de juiste preventieve maatregelen en door verantwoorde omgang met uw collectie.

Wanneer u heeft gekozen voor onze professionele calamiteitendienstverlening niveau 4 zullen wij, indien gewenst, voor u het opzetten van dataloggers verzorgen voor één ruimte, bijvoorbeeld een expositie of depot. Dataloggers zijn strategisch geplaatste meetapparatuur die de temperatuur en luchtvochtigheid nauwkeurig in kaart brengen.

De meetapparatuur kan afzonderlijk worden ingesteld voor het aantal metingen per uur of dagdeel. De informatie die de meetapparatuur verzamelt, wordt vervolgens helder en overzichtelijk gepresenteerd zodat u en de deskundigen van Art Salvage preventieve of herstellende maatregelen kunnen treffen voor het behoud van uw collectie.

Wanneer u heeft gekozen voor onze professionele calamiteitendienstverlening (vanaf niveau 4) kunnen wij voor u een CHV-workshop tot 15 personen verzorgen. CHV staat voor Collectie Hulp Verleningsplan. Deze workshop kan op de locatie van Art Salvage worden georganiseerd of wanneer u dit wenst op uw eigen locatie.

calamiteitenwinkel logo

Calamiteiten overeenkomst

Staat u bij een noodgeval met de handen in het haar? Geen zorgen! Hier vind je onze productniveaus zodat wij u komen helpen.